השר ארבל מסכים לדחיית הבחירות; זהו המועד החדש

מוטי הלפרין No Comments on השר ארבל מסכים לדחיית הבחירות; זהו המועד החדש

שר הפנים משה ארבל הסיר את התנגדותו לדחיית הבחירות, בעקבות חוות הדעת החדשה שהגיעה מלשכת הרמטכ"ל. בלשכת ראה"מ אומרים כי הממשלה לא תדון בכך הבוקר. התאריך החדש שמציע משרד הפנים לקיום הבחירות המקומיות: י״ח באדר א׳

קלפי בחירות • אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לשכת הרמטכ"ל פרסמה מסמך על הבחירות המקומיות: 2,346 מתמודדים הינם בשירות מילואים פעיל, 70 מתמודדים לראשות. צה״ל מוכן לשחרר אותם לתקופה הזו בתפקידים שניתן לעשות זאת מבחינה מבצעית. לאחר קבלת העמדה העדכנית והמפורטת שר הפנים משה ארבל פנה לראש הממשלה בבקשה לקיים דיון בישיבת הממשלה היום אליו יוזמנו נציגי צה״ל אשר יפרטו בפני השרים את המצב העדכני והממשלה במליאתה תכריע בסוגיית מועד הבחירות אחר קיום הדיון. אך, בלשכת נתניהו מבהירים שהדיון על מועד הבחירות לרשויות לא יתקיים היום בממשלה, "נושא רציני מאוד שדורש זמן לדיון" אמרו.

המשמעות: שר הפנים משה ארבל הסיר את התנגדותו לדחיית הבחירות, בעקבות חוות הדעת החדשה שהגיעה מלשכת הרמטכ"ל. התאריך החדש שמציע משרד הפנים לקיום הבחירות המקומיות: י״ח באדר א׳, 27/02/24.

השר סמוטריץ' בעקבות הודעת צה״ל על המשמעויות של קיום הבחירות לרשויות המקומיות בזמן מלחמה: "עדיין לא מאוחר לתקן. אסור לפגוע במילואימניקים ובאחדות העם. צו השעה הוא לדחות את הבחירות המקומיות לאחר המלחמה ואני מקווה שהממשלה תקבל בהקדם את ההחלטה הזו בהסכמה".

השר איתמר בן גביר: בזמן שכוחותינו פועלים בעזה, ונוכח העובדה כי למעלה מ-3,000 לוחמים במילואים מתמודדים, זה לא הזמן לבחירות. עם ישראל צריך את כל חייליו בעזה, בלי כל עיסוק בפוליטיקה. אפעל בישיבת הממשלה לדחות את הבחירות, כולי תקווה כי הממשלה תחליט כך – זה ראוי והנכון.

לקראת ישיבת הממשלה: ח"כ גפני העביר לרה"מ נתניהו כי עמדת סיעת יהדות התורה היא לדחות את מועד הבחירות לרשויות המקומיות.

השר משה ארבל בפתח ישיבת הממשלה, לשאלת 'קול חי' – "עמדתי נשארה. לכבד את עמדת גורמי המקצוע". צפו

play-sharp-fill



0 תגובות